Servicii resurse umane
Vă asigurăm consultanță cu privire la procesele de salarizare și administrare personal. Monitorizăm în mod constant cadrul legislativ și suntem la curent cu cele mai noi modificări legislative, asupra cărora vă informăm imediat ce acestea sunt publicate în Monitorul Oficial și evaluăm în mod preliminar modul în care aceste schimbări vă pot afecta. De asemenea, vă stăm la dispoziție cu informații și consultanță privind modalitatea de implementare a prevederilor legale în vigoare. Mai mult, asigurăm transparență totală în ceea ce privește întregul proces de salarizare și administrare personal, și vă ajutăm să ajutăm să optimizați costurile asociate acestei activități, preluând din eforturile birocratice și administrative.
SALARIZARE (PAYROLL):
Serviciile noastre acoperă cele două componente ale procesului de salarizare:
- relația angajator – autorități
- relația angajator – angajat
Din momentul în care ați externalizat salarizarea către noi, vă puteți concentra pe activitatea dumneavoastră cheie. Dumneavoastră ne comunicați lunar următoarele informații:
- pontaj
- ieșiri / intrări de personal
- modificări privind schema de remunerație aplicabilă salariaților
Activități de salarizare realizate lunar:
- introducerea datelor necesare pentru efectuarea calculului salarial (pontaje, concedii de toate felurile, prime, sancțiuni, etc.);
- calculul orelor de orice tip (standard, suplimentare, de noapte, de weekend, în zile libere etc.);
- calculul sumelor aferente concediilor de odihnă;
- evidențierea absențelor nemotivate, a concediilor fără plată și a învoirilor;
- înregistrarea modificărilor de natură salarială (salariile de bază lunare brute, prime, deduceri personale de bază și deduceri suplimentare, avansuri etc);
- realizarea calculului indemnizației pentru concediile medicale;
- procesarea sumelor provenite din beneficii în natură acordate salariaților (chirii, utilizarea mașinilor de serviciu în interes personal, abonamente medicale etc);
- transmiterea fișierelor pentru alimentarea cardurilor salariaților cu contravaloarea tichetelor de masă.
Documente pe care vi le punem la dispoziție lunar:
- statele de plată;
- declarația 112;
- fișierele de bancă pentru plata a salariilor;
- calculul numărului de tichete de masa și generarea fișierului pentru tichetele de masă;
- fluturași de salariu
- note contabile
- diverse rapoarte conform nevoilor dumneavoastră.
ADMINISTRARE DE PERSONAL
Externalizarea administrării resurselor umane poate fi un pas strategic pentru dezvoltarea și creșterea afacerii dvs. Prin delegarea sarcinilor administrative către profesioniști în domeniu, vă concentrați resursele și atenția asupra activităților cheie ale companiei.
Astfel veți beneficia de sprijinul unui specialist, care va redacta toate documentele necesare pentru dosarul de personal și care va ține evidența documentelor necesare pentru dosarul de personal și va emite adeverințele / documentele solicitate de angajații dumneavoastră. Mai mult, sunteți degrevat de obligațiile ce vă incumbă cu privire la înregistrările în REVISAL.
În cazul în care veți fi în situația unui control din partea autorităților, specialiștii noștri vă sunt alături și vă pot ghida în interacțiunea cu autoritățile.
Principalele activități desfășurate:
- întocmirea ș înregistrarea contractelor individuale de muncă în Registrul Electronic de Evidență a Salariaților (REVISAL);
- întocmirea actelor adiționale de modificare a contractelor individuale de muncă și înregistrarea acestor modificări în Registrul Electronic de Evidență a Salariaților (REVISAL);
- întocmirea deciziilor de încetare/suspendare a activității și înregistrarea în Registrul Electronic de Evidență a Salariaților (REVISAL);
- întocmirea adeverințelor de vechime;
- întocmirea adeverințelor de salariat, adeverințe de salariu, adeverințe pentru bancă, adeverințe privind stagiul de cotizare și orice alte adeverințe solicitate de angajați;
- înregistrarea la Inspectoratul Teritorial de Muncă a tuturor documentelor cerute de legislația în vigoare;
- diverse rapoarte conform nevoilor dumneavoastră.
RECRUTARE
Oferim servicii de recrutare personalizate, dedicate și adaptate nevoilor companiei dumneavoastră. Identificăm specialiștii de care aveți nevoie, îi ievaluăm și îi prezentăm numai pe cei mai potriviți pentru poziția vacantă și pentru compania ta, astfel încât relația dintre compania dumneavoastră și noul angajat să fie cât mai eficientă.
Pentru a identifica candidatul ideal propunem parcurgerea următoarelor etape:
- analiza în detaliu a cerințelor și specificațiilor postului pentru a înțelege perfect nevoile dvs.
În acest scop, vă rugăm să ne furnizați fișa de post (la solicitarea dumneavoastră, vă putem consilia în legătură cu redactarea acesteia), profilul candidatului ideal, pachetul salarial și purtarea unei discuții pentru a înțelege care sunt aspectele cu adevărat importante pentru dumneavoastră, și pentru a agrea metodele de recrutare /abordare cele mai potrivite. - Identificarea și selecția preliminară a candidaților
- Prezentarea unei liste scurte de candidați
- Selectarea finală din partea dumneavoastră
DOWNLOAD
Download
Company White Paper
1.30 MB
Company Media Kit
1.22 MB
Te putem ajuta?
Va rugăm să ne contactați.
Vă răspundem în maxim 1 zi lucrătoare.
office@hrevolution.ro