Consultanță
Elaborăm împreună cu dumneavoastră posibile strategii care să răspundă nevoilor dumneavoastră în domeniul resurselor umane:
- managementul talentelor
- planuri de succesiune
- planuri de dezvoltare și training
- planuri de beneficii angajați
- managementul reclamațiilor din partea angajaților (a nu se confunda cu managementul avertizărilor de integritate)
- elaborare structură organizațională
- bugetare de personal pe termen scurt și mediu
De asemenea, facem propuneri de ameliorare a regulamentului de ordine interioară / contractului colectiv de muncă pentru a răspunde problemelor concrete cu care vă confruntați, sau pentru a preveni apariția unor probleme respectiv pentru a eficientiza activitatea de gestionare a personalului.
Mai mult, vă suntem alături în elaborarea și implementarea anumitor proceduri specifice, cum ar fi procedura de angajare, procedura de inducție a personalului, procedura de abatere disciplinară, procedura de evaluare a performanței și altele.
Serviciile noastre de consultanță includ și preluarea unor sarcini punctuale: derularea, împreună cu dumneavoastră, a procedurilor disciplinare, gestionarea procesului de evaluare a performanței împreună cu managementul din compania dumneavoastră, realizarea planului anual de formare profesională, planificarea anuală a concediilor, diverse comunicări de resurse umane. În măsura în care este necesar, putem derula și un audit al dosarelor de personal respectiv al sistemului de management al personalului din compania dumneavoastră sau vă putem oferi consultanță privind diverse procese de reorganizare derulate la nivelul organizației dumneavoastră.